torsdag 7 augusti 2014

Mycket som händer!

Just nu är det mycket som händer i livet. Förutom att jag jobbar och försöker spendera så mycket tid som möjligt med Dennis så håller min familj tillsammans med en annan familj på att planera någonting mycket spännande, det är dock ingenting spikat så jag vill inte avslöja för mycket.

Trollvandringen går i alla fall bra, det är skönt att inte spela i 30 gradig värme! Det är däremot väldigt påfrestande på min hud med allt smink och lim.

Häromdagen var jag på CCC och såg på fotoutställningarna de har över sommaren. Det var väldigt roligt att se, helt olika utställningar några mer i min smak än andra. Den mest intressanta utställningen var den från Broby Grafiska. Dom hade fotat enligt två olika teman, de sju dödssynderna och klassiska sagor med en twist.
Det intressanta var att det var så stora kvalitetsskillnader på de olika fotona. Avund till exempel var ett foto på en spinkig kille med två skuggor, den ena hans spinkiga och en andra mer muskulös.
Medan fotot på girighet var ett foto på en tjej som höll i en massa pengar med dollarglasögon, så tråkigt och oinspirerat att jag nästan skämdes. Pinsamt.
I övrigt var utställningen trevlig, och det var mysigt att få en heldag med Dennis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar