torsdag 7 augusti 2014

Tur men inte retur

Nu har jag bokat en enkelbiljett till Bristol, och det får bära eller brista.

Sjukt läskigt men ändå spännande. Jag har ju verkligen ingen aning om vad som kommer att hända. Jag kanske åker hem pank efter en månad och räknar det som en semester, eller också stannar jag i ett år. Ingen vet. Jag väntar mig ingenting, vilket verkligen skrämmer mig.
Jag måste erkänna att jag fick lite ångest efter att jag bokat eftersom jag inte lyckats få något boende än så det blev några tårar fällda. Ibland blir jag så sjukt nojjig för framtiden att det nästan är pinsamt.
Jag börjar tänka väldigt mycket om och men och tänker på alla möjliga scenarion för typ femtio år framåt, vilket ju är väldigt onödigt.

Men nu har jag i alla fall tagit mod till mig och bokat en enkelbiljett till Bristol, äventyr är det minsta man kan säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar