torsdag 11 december 2014

Åter i Sverige

Nu är jag hemma igen, i Sverige, i Karlstad och det känns märkligt.
Det är som om jag aldrig varit borta, som om de tre senaste månaderna inte finns, men det gör de. Jag har faktiskt bott i England.
Det har varit helt fantastiskt även om det så klart har haft sina ups and downs och jag vet knappt hur jag ska berätta om det. Jag tror att det bästa är om jag tar det efterhand, då och då berättar om någonting som hände, om mina minnen.

Även om jag bara varit hemma några dagar saknar jag redan mina vänner. Det känns inte som om jag lämnat dom, inte på riktigt, det känns som om vi ska träffas om några dagar, som vanligt. När vi messar är det precis som om ingenting hänt och jag vill ärligt talat inte ens tänka på hur lång tid det kommer att ta innan jag får se dom igen.

En sak som är riktigt mysig med att komma hem, förutom att jag får träffa min familj och mina vänner igen, är att mina föräldrar har juldekorerat, vilket alltid är mysigt. Jag har dessutom gjort iordning min egen lilla IKEA gran med lampor, glitter och kulor.

                       BILD FRÅN ANDRA DAGEN I ENGLAND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar