söndag 13 april 2014

Äntligen andas ut

Nu är det över. Projektet vi jobbat med i månader är över, och det är så skönt. Jag tror aldrig förut att jag känt mig så lättad. Det har tagit så mycket tid och energi den senaste tiden, och att inte tänka på det, inte oroa sig är en väldigt märklig känsla.
Men jag är lycklig. Projektet har haft sina upp och nedgångar, men jag har lärt mig så mycket, och framförallt har jag varit med i en dansföreställning. Jag har dansat på scen, trotts all nervositet, så har jag klarat det, och det känns bra.
Och vi har berört, många har gråtit och många har tänkt, känt. Precis som vi ville. Så jag är nöjd.


                                                                                                        Foto: Tom Shike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar