lördag 26 april 2014

Ingen detox

Precis när jag tänkt börja detoxa en vecka blir jag sjuk, det var ju väldigt typiskt,
men nästa vecka är väl lika bra den, då kan jag dessutom köra clensen på lördagen.

Men även om jag inte detoxar den här veckan kan jag ju försöka smyga in några av de nya roliga vegetariska recept, men det är bara om jag åker till Kristinehamn, det är lite svårare att experimentera med mat när jag är i Karlstad än i Kristinehamn, för där har jag koll på vad som finns och jag har dom ingredienser jag vill ha. Ska jag laga mat här måste jag handla, massor.

Jag har verkligen sett fram mot att detoxa, det finns så mycket skräp som ligger kvar i kroppen, och vi får i oss så mycket dåliga grejer, så det vore lite skönt att få det ur systemet. 
Tills dess får jag nöja mig med mina ayurvedateer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar