söndag 20 juli 2014

Ny period

Nu är Sound of Music slut.
Det har varit fantastiskt roligt, svårt och stressigt på en och samma gång, men mest roligt.
Jag är fantastiskt glad att jag gjorde det och jag är nöjd med resultatet, men nu går jag mot nya äventyr, nu väntar trollvandringen samtidigt som jag förbereder mig för fullt inför Englandsflytten (som jag är sjukt nervös inför).

Sen har jag ju faktiskt ett jobb på Sound of Music som inte riktigt är avslutat än; inhoppardelen. Om mot all förmodan Liesl eller Maria skulle bli sjuka så måste jag hoppa in.

Nu på onsdag hoppar jag i alla fall på trollvandringen igen för fjärde året i rad och jag känner mig inte alls nervös. Jag var och kollade igår och jag har en till reptid på onsdag, så det kommer nog att gå utmärkt. Det enda är småpratet med barnen, eftersom det gick en del barn när jag gick kunde jag inte höra vad dom pratade om på transportsträckorna, så jag är inte helt med på vad som gäller, men jag ska försöka prata med de andra trollen innan vi kör.


                               (programbladsbild+text)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar