Nu väntar en intensiv vecka. Efter två underbara lediga dagar med pip, pojkvän och pyssel drar det igång på riktigt igen. På måndag och tisdag jobbar jag dubbla jobb, både trollvandring och sound of music.
På bilden till höger är en bild på en skål med blommor som det gjorts kransar av på sound of music.
Jag tyckte det var så fint med plastblommorna i skålen att jag var tvungen att ta kort på det och funderar på att själv sätta en skål på min byrå, eller kanske stolen vid fönstret.
Tydligen finns det massor av fina plastblommor att köpa second hand, typ på myrorna, och en fin skål borde också finnas att hitta. Jag skulle faktiskt vilja gå dit någon dag ändå och titta efter någon trevlig mugg eller vas att ställa mina penslar i. Helst någonting vitt med blommor eller något slags mönster. En spegel ska jag kolla efter också så att jag kan sminka mig i mitt rum. Det blir mest praktiskt så, för då kan jag samla mina grejer i min byrå och ingen kommer att flytta på någonting.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar