torsdag 25 juni 2015

Jag regnar bort

Det har regnat varje jobbdag med den här gruppen ungdomar.
Det är så himla tråkigt! Jag tycker så synd om dom, det kommer ju i princip inga kunder när det regnar.
Dom gör det bästa av situationen, men det blir långtråkigt. Jag hoppas verkligen att det vänder nu!
Jag har haft shorts med mig i väskan i en vecka nu i hopp om en vädervändnig, men icke.

Fast i och för sig är det okej att det regnar nu om det är fint väder till veckan, då är jag nämligen ledig och skulle inte ha någonting emot att sola lite.
Jag har till och med köpt en ny bikini, en som passar bra! och som är väldigt snygg.

Stod förresten i tio minuter och tittade på en igelkott och några höns härom dagen. Det var så lustigt, jag tror nämligen inte att hönsen sett en igelkott förut, för dom kom på led och smög runt igelkotten. Sen, utan förvarning, fräste igelkotten mot hönsen som hoppade åt alla håll. Jag önskar att jag hade fått det på film.
Jag skrattade högt för mig själv!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar