tisdag 16 juni 2015

Skogsarbete och student

Nu jobbar jag ordentligt i Mariebergsskogen, och det finns ingen bättre miljö att jobba i!
Så fort jag ska gå någonstans går jag genom lillskogen där alla djur är, och det är så mysigt. Jag blir lika glad varje gång.

I dag hade vi ett möte utanför spikgården med vd, min chef och några till inför midsommar, och hela tiden gick det höns mellan benen på oss, hur mysigt är inte det? Och en tupp också!
Vi har dessutom fått ungdomarna nu, och i morgon öppnar vi sätervallen för allmänheten.

Studenten har dessutom varit och min kusin har plötsligt blivit jättestor och tagit studenten. Jättefint väder och god mat, bättre kan man inte få det.
På min student regnade det som bara den, men det gjorde inte så mycket. Helt galet att det var TVÅ ÅR sedan jag tog studenten.
Tänk vad jag hunnit med sedan dess, läst en dansutbildning, bott i England, rest genom usa, träffat Dennis, och nu är jag på väg mot samboliv i en helt ny stad (som jag ännu inte riktigt vet vilken det blir).
Nog med nostalgi, här kommer lite bilder från studenten.


Hela familjen



 Det bästa med studenten är att få klä upp sig, det är inte varje dag man får
ha pärlhalsband! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar