torsdag 28 maj 2015

Åter mot Malmö

Auditionperioden må vara slut, men inte resandet. Idag åker jag nämligen tillbaka till Malmö för att gå på teater, dans och preformance.
Det är nämligen scenfest den här veckan, en blandning av scenkonstbiennalen och fri scen Malmö.
TAGGA!
Det blir som en liten minisemester, bara titta på saker, ingen press. Jag har dessutom bara packat snygga kläder utan att tänka praktiskt över huvud taget.

Jag har packat ner mina springkläder så jag hoppas att jag hinner med en runda eller två i pildamsparken. Jag har inte sprungit på en vecka eftersom min vad har krånglat, men nu tror jag att det är lugnt.

Jag är så otroligt peppad, jag har redan bokat fyra föreställningar, två dans och en teater.

Fotot är på Linnéa i operaparken förre veckan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar