söndag 3 maj 2015

Det närmar sig

Nu börjar det närma sig skolsökningarna och jag är verkligen sjukt nervös. Det var länge sedan jag senast befann mig i en auditionsituation, och det är inte någonting jag är direkt bekväm med. Jag känner mig dessutom inte helt trygg med någon av texterna än. Inte sångerna heller för den delen. 
Jag väntar fortfarande på svar om ansökningsdag från två skolor vilket också stör mig. Jag vill ju kunna boka tågbiljetter och planera, det är lite jobbigt att behöva märka upp fem dagar av en vecka eftersom jag inte vet vilken av dagarna jag ska söka. 
Väntande och nervositet är verkligen inte min grej, jag är helt enkelt inte bra på att hantera det. 

Helgen har i alla fall varit lugn, men med väldigt lite träning, därför ska jag strax ge mig ut och springa. 
Jag skulle vara barnvakt åt några bekanta fram till 15.00 idag, men dom slutade redan vid 13.00 så jag fick lite extra tid och har gått runt och städat som en galning här hemma. Det är någonting otroligt befriande med att verkligen riva ut allting och ställa rätt ibland, särskilt i garderober. 

En sak till som var väldigt skön är att dom har lagt ut söklåtarna till Bjärnum nu och jag kan redan två av dom, så jag behöver inte lära in någon ny. LYCKA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar