tisdag 7 januari 2014

Vissa dagar känns det som om allting är möjligt. Idag är en sådan dag.
Därför tänkte jag att jag skulle passa på att skriva ner några av alla dom saker jag vill göra i mitt liv.

Bo i London, Reykjavik och någonstans i USA.

Resa till Australien, Brasilien, Vietnam, Nya Zeeland, Scottland och Irland.

Spela i en Shakespearepjäs, göra en huvudroll, spela i en fars, vara med i Spring Awakening.

Göra kostymdesign för en föreställning, köra följe på West End, sminka på en föreställning.

Bestiga ett berg, göra en pilgrimsvandring, fullfölja ett treathlon.

Undersöka en pyramid, besöka colosseum

Läsa How to kill a mockingbird, Lolita, Brott och Staff, Orestien och Sagan om ringen.

Lära mig att prata Franska

Måla i Paris

Skriva en bok

Måla en väggstor målning

Spela gatuteater

Lära mig att åka skateboard

Allt detta vill jag göra, och allt ska jag göra. Kanske inte nu den närmaste tiden, men någon gång innan jag dör ska jag ha fullföljt mina önskningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar