tisdag 3 mars 2015

Fixa paddan

Min iPad är verkligen inte på min sida just nu och jag håller på att bli tokig.
Jag kan inte ladda ner appar och den är hur långsam som helst, så nu har jag kopplat in den i datorn och försöker nollställa den.
Det är bara så förbaskat tråkigt att vänta på att allting ska bli klart, så jag fyller tiden med dance moms.
Jag borde inte älska det så mycket som jag gör, men jag kan inte sluta titta. Det är SÅ fascinerande. Skillnaden mellan den amerikanska och svenska synen på dans märks verkligen.
Det är verkligen fokus på tävlingar, något som det bara känns som att det är inom visa genrer i Sverige.
Dessutom är dom superbra när dom är små. När vi i Sverige har barndans med "doppa tårna i vattnet och fiskarna kommer" gör dom trippelpiruetter, går ner i spagat och är som svenska 20-åringar. GALET!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar