söndag 22 mars 2015

Framtiden ljusnar

Jag har fått jobb, ett jobb som jag verkligen verkligen ville  ha, men som jag trodde att jag hade mycket små chanser att få.
Jag kan knappt beskriva chocken och lyckan när dom ringde, jag hoppade upp och ner samtidigt som jag försökte låta lugn och saklig i telefonen.

Jag kan inte riktigt berätta vad det är för jobb än, men jag tar över efter en 50+are med väldigt mycket erfarenhet, så det är liksom ett "vuxenjobb", vilket känns fantastiskt, men helt och hållet orimligt.
Så fort jag skrivit under kontraktet och tackat nej till ett annat jobb ska jag berätta vad det är.

Jag har dessutom kommit igång mer med träningen nu. Springa kunde jag dock bara göra en gång innan vaden strejkade, men jag gör någon styrka varje dag, stavgår minst tre gånger i veckan, promenerar varje dag, crosstrainar och stretchar efter varje pass, så jag tror att jag kommer att vara redo inför auditionsäsongen.

Såg dessutom på premiären av gladiatorerna igår där mina nya springskor så fint visades i bild på gladiatorn Björk, inte ett par likadant par, utan de faktiska skor jag springer i. Jag fick dom nämligen av henne via min låtsaspappa som jobbade på inspelningen.
Lite roligt eftersom jag fick mina förra springskor från gladiatorerna när jag jobbade som kostymassistent på Meter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar