söndag 24 april 2016

Lycka är att inte kugga på tentor

Som vanligt är det mycket på gång. Om en vecka flyttar vi, och tidigare i veckan har jag varit i Stockholm och sökt scenskolans mimlinje.

Det var en fantastisk upplevelse, och det gick både bra och dåligt, men det förtjänar ett eget inlägg, så jag skriver inte mer om det nu.

Jag har äntligen fått resultatet från tentan, och efter att vara helt övertygad om att ha kuggat (jag har till och med skrivit in omtentamen i min kalender) blev jag minst sagt chockad när jag fick veta att jag fått VG. 36/40, inte illa.

Eftersom mina vänner också fick godkänt bestämde vi oss för att fira lite på fredagen, så vi hade föris hos Disa med diverse spel och snack, och sedan ut till grand. Det var hur kul som helst och vi dansade till stängning, bästa kvällen på länge.
Det var dock en sak som var lite märklig, vi träffade en av våra lärare på dansgolvet. Det var väldigt trevligt, och han dansade en del med oss, men det var ändå en lite konstig upplevelse att möta en lärare i det sammanhanget.

Det blev dock en del att dricka, så jag är fortfarande lite seg, men jag har en hel del packning framför mig, så det är bara att låtsas som ingenting.

Jag har helt glömt skriva om vår fantastiskt blåsiga utflykt förra veckan också, men det kommer snart.

Felix tog så himla fina kort i fredags, här kommer några av dom:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar