onsdag 9 mars 2016

Bra start

Den här veckan har verkligen börjat bra, intensivt, men bra!
Vi hade skisseminarium med salladsprojektet (har gått riktigt bra faktiskt, lägger upp bilder sen) och ska snart vara klara med insamlingen av material för den stora uppsatsen.
Och tentan närmar sig.

Därför satte jag och en klasskompis oss och pluggade tillsammans hemma hos henne idag. Vi kom dessutom på världens bästa studiemotivationsgrej - vi ställde en timer på 30 minuter, sen jobbade vi intensivt tills klockan ringde, och då fick vi ta en kaka.
Sjukt bra grej, särskilt när min klasskompis har hela frysen full av hembakade godsaker.

Jag har också kommit in i träningen igen. Jag har fått med mig en kompis till gymmet, vilket är väldigt kul, och i måndags råkade vi hamna på spinning.
Det var inte riktigt meningen, men när vi kom till gymmet var det fullt, alltså helt fullt, folk köade till crosstrainersarna, så vi kollade om det fanns några pass som började snart och det gjorde det.
Spinning, någonting jag aldrig testat förut, men det kändes som ett bra alternativ.
Det var faktiskt riktigt roligt, och bra träning (har fortfarande träningsvärk). Dock trodde jag att tränaren sa att passet var 35 minuter, men det var 55. Kan säga att det var ganska jobbigt efter 35.

Nu ser jag fram emot att inte ha några lektioner imorgon utan ägna hela dagen åt tentaplugget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar