söndag 20 mars 2016

Händelserik helg

Det har varit full rulle i helgen, och hur kul som helst.
Igår var det smask, som är musikhögskolans egen melodifestival.
Innan det började åkte jag hem till den vän som jag skulle gå tillsammans med, och vi fixade oss tillsammans och åt lite mat. Hon passade på att locka mitt hår vilket blev hur fint som helst. Jag önskar verkligen att jag kunde locka hår!

Sen åkte vi iväg till smask och det var jättebra. Dessutom vann den bästa låten, vilket inte gjorde kvällen sämre.

Efteråt var det efterfest i lokalen (Malmö Live var det i, så kul att se hur det såg ut på insidan) och det var hur kul som helst. Vi träffade en massa människor vi kände och dansade loss. Dessutom var det livemusik med schlagerlåtar, bättre än så blir det inte.

Idag hade vi lite påsklunch-knytis hemma hos mig. Det var ett helt gäng tjejer här och det var hur mysigt som helst. Och supergott. Emma hade dessutom bakat världens finaste påsktårta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar