fredag 15 januari 2016

Äntligen över

Nu är första terminen på högskolan klar, äntligen!
Vi hade vår pitch idag, och det var den allra sista uppgiften. Dom godkände den dessutom direkt, så om jag inte får rest på någon av de två uppgifter de inte rättat än så är jag klar med termin ett.
Hur skönt som helst!

Men nu är jag så ledig i helgen att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på.
Det får nog bli ett stadsbesök för att köpa ny skrivbok och en sväng till världens märkligaste och underbaraste blomsterbutik för att köpa en ny planta till köksfönstret.

Idag blir det en lugn fredag med tidningsläsande i soffan (i min nystädade lägenhet) och mys framför på spåret.
Men först ska jag bege mig till gymmet för årets första träningspass. Som jag längtat, hoppas bara att jag är tillräckligt frisk nu.





Har sorterat om i köksfönstret, nu saknas bara en ny blomma eller växt (den förra dog
när vi var borta på jul). Tänkte sätta en blomma i glöggflaskan också.

 Supertaggad på att testa min nya gymtröja och träningsarmband


Här är en bild på den underbara blomsterbutiken


Man kan på riktigt se min nervositet när jag höll föredraget på datan från pulsmätaren 


Så fint på kökshyllan med nya burken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar