tisdag 3 februari 2015

Pank men lycklig

Just nu är jag så sjukt pank så det är inte sant, jag har aldrig varit med om någonting liknande. Men det är väl så det blir om man volontärarbetar i tre månader och åker till usa direkt efteråt...

I alla fall är jag ganska nöjd ändå, särskilt nu när livet börjar dra igång igen.
Jag fick ett mail idag att jag ska få komma på workshop för en folkhögskola i Maj, något som känns oerhört bra!
Det är inte den skola jag helst vill gå på, men helt klart ett alternativ.
Och själva workshopen i sig verkar otroligt spännande.

Jag har dessutom fått erbjudande om att koreografera en liten amatörteaterproduktion på UNO i Karlstad, något som skulle vara väldigt roligt, men det är fortfarande väldigt i startgropen än så länge.




Jag bjuder på en San Fransiscobild med det väder jag önskar att det var ute just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar