söndag 26 april 2015

Förkylning på G

Jag började dagen med att försova mig två och en halv timme. Det är ju helg så det gjorde ju inte så mycket. Jag försöker att inte gå upp senare än nio på helgerna eftersom kroppen inte mår särskilt bra av för varierade tider, men jag gissar att kroppen behövde det. 
Efter det blev det en lång frukost innan jag åkte ut till Kilenegården för en söndagsspringtur. 
Jag tog femman igen, men det gick segt. 6.50min per kilometer, men å andra sidan kände jag mig inte riktigt på topp, och hellre ett långsamt stadigt tempo än inget alls. Sen insåg senare på kvällen att jag förmodligen håller på att bli förkyld, så inte så konstigt att det gick segt. 
Men jag gjorde det i alla fall. Och i morgon får det bli ett stavgångspass och lite styrketräning bara så att jag inte förvärrar förkylningen. 

Jag har massor att se fram emot i veckan och jag har verkligen inte tid att bli sjuk. I morgon ska jag på en kurs för Karlstad kommun om ledarskap för ungdomar, vilket ska bli jättespännande. Sen ska jag luncha med en gammal klasskamrat från KPS också. 

Sen har jag världens längsta arbetsdag på tisdag, från sju på morgonen till nio på kvällen. Det kommer i alla fall att bli roligt! Projecta jobben brukar vara det! 


Jag älskar mina mysstrumpor mer än jag kan beskriva med ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar