I lördags spelade min låtsaspappas band Fältorkestern nere på haga och då var man ju så klart tvungen att gå dit och lyssna. Dom är faktiskt rätt bra och roliga att lyssna på. Tyvärr var vädret inte särskilt roligt, så trotts att marknadsstånden var trevliga hade jag inte någon direkt lust att gå runt där särskilt länge. Jag lyckades dock köpa med mig ett te kallat Gôbb-röra med blåbär och apelsin. Fantastiskt gott! söndag 26 april 2015
Fullt ös på haga
I lördags spelade min låtsaspappas band Fältorkestern nere på haga och då var man ju så klart tvungen att gå dit och lyssna. Dom är faktiskt rätt bra och roliga att lyssna på. Tyvärr var vädret inte särskilt roligt, så trotts att marknadsstånden var trevliga hade jag inte någon direkt lust att gå runt där särskilt länge. Jag lyckades dock köpa med mig ett te kallat Gôbb-röra med blåbär och apelsin. Fantastiskt gott!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar