torsdag 12 november 2015

21 år

Idag har jag levt i 21 år. 
Inte den roligaste siffran att fylla, ganska värdelös faktiskt, men nu kan jag i alla fall köpa alkohol i usa om jag vill!

Jag blev firad av Dennis i morse med pannkaksfrukost på sängen och paket. Tydligen hade mamma skickat med paket när  mormor och morfar var här, så jag fick lite grejer från dom också. Dom skickade dessutom ett mess med en film där dom sjöng för mig, och jag blev så rörd att jag nästan började gråta 
Jag saknar dom lite extra idag! 

Nu väntar jag bara på att Dennis ska komma hem från jobbet så att vi kan gå ut och äta! Och senare ikväll kommer katterna, hur mysigt som helst.

Hade dessutom en väldigt trevlig kväll igår med plugg och sushi med två av mina klasskamrater. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar