torsdag 5 november 2015

Jahopp

Den här veckan sög ju, jag har nämligen legat i en helt sjuk förkylning, alltså helt ärligt den värsta jag någonsin upplevt.
I två dagar har jag knappt kunnat resa mig upp och haft värk i hela kroppen. Jag har nog aldrig tyckt så synd om mig själv förut.
Men nu har äntligen hostan kommit, vilket innebär att förkylningen börjar gå över och dom astmatiska efterdyningarna tar över. Och det är jag van vid, dom är helt okej, mest hosta och lite andnöd.

Det värsta med den här förkylningen har dock inte varit själva sjukdomen, utan att jag inte kunnat gå till skolan eller plugga, och det är inte alls bra just nu när vi har sjukt mycket att göra. Förutom en massa inlämningar så har vi bara två veckor till tentan! Så nu är jag lite lagom stressad.

Som tur är har jag en ledig helg då jag kan försjunka i tentaplugget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar