lördag 21 november 2015

Tentan närmar sig (ja, jag har nämnt den många gånger förut, men det är svårt att tänka på någonting annat).
Tre dagar kvar, och sen är det dags, så helgen blir mest pluggande. Och kanske lite läsande också.

Mitt exemplar av Hannah och Amandas nya bok kom igår, och jag fastnade totalt och läste nästan ut den på några timmar. Nu har jag bara några sidor kvar och det är svårt att fokusera på den otroligt tråkiga tentaboken när jag har den bredvid mig.
Den var inte sådär överdrivet välskriven, det ska sägas, men karaktärerna var så levande och jag vill verkligen veta hur det går för dom. Jag kan inte vänta till nästa bok.

Det blir nog inte så mycket uppdateringar förrän efter tentan eftersom jag förmodligen inte kommer att ha någonting att skriva förutom att jag pluggar. Men det är väl så det ska vara.

I brist på annat delar jag två kattbilder till som Dennis tog när vi var kattvakter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar