söndag 6 december 2015

It's a wrap + lite rosor

Nu är filminspelningen klart, och jag ser väldigt mycket fram emot resultatet.
När man har gjort samma scen om och om igen i två dagar och verkligen lagt ner sig i den blir det ju väldigt tråkigt om det inte blir bra. Men jag tror att den kommer att hålla måttet.

Efter att filminspelningen var klar så hade jag och Dennis en kväll tillsammans (inte helt vanligt i och med att han jobbar kvällar) och det firade vi med att laga go middag med helstekt kyckling i ugn, hasselbackspotatis, brysselkål och morötter.
Och inte nog med det, när jag kom hem hade Dennis köpt rosor. Hur gulligt är inte det? Jag har aldrig fått blommor förut.

Igår var det en göraalltsomjagintehafttidmed-dag, vilket var välbehövligt. Tvätta, städa, plocka, diska och gymma.
Eftersom jag fick så mycket gjort bestämde jag mig för att ta en avslappningsdag idag, utan tider att passa eller några måsten. Helt underbart! Jag sov dessutom hur länge som helst, något som kroppen verkar ha behövt.
Eftersom det är andra advent hade vi adventsbrunch också, med scones.
Men imorgon får livet börja som vanligt igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar