torsdag 24 december 2015

Julafton

Jul är verkligen en av dom mysigaste tiderna på året. Julafton och juldagen är två av mina favoritdagar.
Idag är det julafton, och i år har vi till skillnad från förra året firat traditionsenligt.

Först hemma, bara jag, mamma och Pär, med paketöppning, frukost och mys. Sedan vidare till släkten för julbord, julklappsspel och allmänt mys.
Det var så underbart att träffa släkten igen nu när jag varit borta så länge. Jag har verkligen saknat dom jättemycket.

Och nu är vi hemma igen och myser i soffan med tidningar, korsord och i mitt fall dator. Bättre än så blir det inte.

Utom möjligen imorgon, för då har vi vår stora slappardag när vi bara ligger i pyjamas hela dagen och tar det lugnt och myser.



En julselfie får man väl bjuda på


 Är inte det här den sötaste julkappen någonsin?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar