torsdag 10 december 2015

Tentalycka

"Resultat på salstentan finns också på itslearning vänner!"

Så stod det förut idag i vår facebook grupp. Så fort jag såg det började hjärtat bulta och jag blev supernervös. Jag gick direkt in på it's learning för att upptäcka att sidan inte ville ladda, alls. 
I typ tio minuter satt jag och refreshade sidan för att försöka ladda, och var helt övertygad om att jag var underkänd, tills jag tillslut kom in och upptäckte att jag inte bara var godkänd, jag hade fått VG.

Jag började nästan gråta av lycka! 

Jag var så rädd att bli underkänd och behöva sitta och plugga hela julen, och jag är så glad att jag slipper. 
Nu vet jag dessutom att jag fattar, och att jag pluggade lagom mycket. 
Det var så svårt att veta hur mycket som förväntades av mig och avgöra hur mycket tid jag skulle lägga på tentaplugget, och nu vet jag att jag lade ner mig lagom mycket. 

Nu ska jag njuta av lyckobubblan lite och gå på komedi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar