torsdag 10 december 2015

Oslipat på babel

Igår var jag på stand up på babel här i Malmö.
Det var Jesper Rönndahl, Simon Svensson, Moa Lundqvist och Martin Lagos.
Hur kuls om helst!

Jag tror inte att jag har varit på stand up någon gång, bara sett inspelningar, så det var kul med en ny sorts kulturupplevelse. Dessutom var jag där med två klasskompisar, så det var ju lite extra trevligt.
Jag har inte varit på babel förut så det var också en bonus. Riktigt cool lokal faktiskt.
Det är en gammal kyrka och den ligger bara några gator bort från mig.

Kul dessutom att se Jesper Rönndahl i verkligheten. Han var ju superbra i på spåret.
Moa Lundqvist var dock en stor besvikelse, jag ville bara att hon skulle sluta prata. Hon har en skratta åt sina egna skämt grej som jag tycker är väldigt tråkig. Som tur var kom Simon Svensson efter och han var så rolig, jag skrattade konstant.

Bilden har jag lånat från google.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar