måndag 28 december 2015

I'll stop wearing black when they invent a darker colour

Idag var jag på stan med mamma, jag har fått ett presentkort på mitticity i julklapp och behövde nya vinterskor, så vi tänkte kolla lite där.
Men det blev lite mer än ett par skor, och inget handlades på mitticity.

En av de första affärerna vi var inne i var Akazia, en helt fantastisk butik som har lite mer originella kläder i alla möjliga prisklasser, och som bara köper in en av varje storlek.
Där hittade jag en klänning som jag köpte direkt, halva reapriset (150 istället för 700 tycker jag är en ganska bra deal), och så hittade jag en kappa som var to die for, men lite dyr.

Så vi gick vidare och letade skor. Tyvärr fanns det inga som kändes rätt i mitticity, men på duvan hittade jag det perfekta paret vinterskor, så jag slog till.

En bricka och ett nyårsnagellack senare tänkte jag fortfarande på kappan, så det var bara att återvända och slå till.
Mamma köpte en likadan, fast grå, och jag är helt kär i den. Jag vill nästan inte ta av mig den.

Nu sitter jag och redigerar bilder åt mamma och hennes företag. Det är inte det lättaste eftersom hennes foton ofta tas med mobilkamera och har fruktansvärd upplösning, men jag gör mitt bästa.



Man ser ju inte riktigt hur det ser ut, men det mesta kommer nog att dyka upp på fler ställen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar