onsdag 2 december 2015

Lugn

Efter en helt klart intensiv månad har nu lugnet lagt sig och jag avnjuter den obligatoriska avslappningefteranspännings huvudvärken.
Bröllopspitchen är avklarad, och kändes till och med bra, och nu har jag fritid för första gången på länge.

Det var en intressant upplevelse att pitcha. Vi  har jobbat så länge med det här projektet och fått så mycket idéer för det fiktiva bröllopet, så att begränsa sig till 15 minuter var inte det lättaste, men på något sätt lyckades vi.
Vi bjöd dessutom på kaffe och hembakad bröllopstårta, så det borde ju ge lite bonuspoäng.

Efter pitchen var det lite firande med vad som blev till en pubrunda. 4 blandade barer (en var en biljardbar) och väldigt mycket öl. Det kan vara så att det bidragit lite till min huvudvärk.

Och nu har jag ledigt, nästan i alla fall. Jag ska vara med och spela in en film imorgon för Skurups folkhögskola, och jag är supertaggad! Jag har inte spelat teater sen jag flyttade hit ju!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar