fredag 18 december 2015

Musikhjälpen

Igår vad det sista skoldagen och musikhjälpen på grand.
Jag fick se min tenta, och jag är verkligen sjukt nöjd med mig själv! 33/37, första tentan någonsin.

Efter skolan lagade jag och några klasskompisar middag innan vi drog ut till Grand för att gå på musikhjälpen. Liveband, flera klasskamrater och god dryck, det kan ju inte bli fel.
Jag hade hur trevligt som helst, det var dock lite sorgligt att kramas hejdå. Vi ses ju efter jul, men det känns väldigt långt.

Idag tänkte jag att jag skulle lägga hela dagen på plugg, så att jag kunde bli klar innan jag åker hem, men det blev inte riktigt så. Pappa ringde och frågade om jag ville gå på en föreställning på Skånes Dansteater, och jag kunde inte tacka nej.
Föreställningen var jättebra, en preformanceföreställning gjord av en av dansarna med hans pappa, om hans pappa och deras relation. Fantastisk!

Men nu ligger jag bakom med plugget och Linnéa kommer imorgon, plus att jag måste packa, så det får bli plugg hemma i Karlstad.
Jag har inte jättemycket kvar, men jag har en annan uppgift jag inte ens börjat med, jag måste skriva en reflektion och vi har hemtenta direkt efter nyår, så det vore skönt att bara kunna släppa lite.

Men men, nu ska jag påbörja min packning lite grann.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar