lördag 27 februari 2016

Äntligen helg, eller?

Idag är det lördag, men det har känts som en vanlig skoldag. Hela dagen har nämligen ägnats åt plugg. 

Jag har en ganska stor reflektion som ska in på onsdag, så direkt efter frukost fick jag sätta mig ner och skriva. Vid femtiden var jag klar och kunde bege mig till gymmet, som var tomt vilket var helt underbart. Jag tycker verkligen inte om att gymma när det är fullt med folk, det blir liksom inte roligt om man måste stå och köa för maskinerna. 

Så här på kvällen märks det lite att det är helt i alla fall, det har ju varit mello på tv. Det är dock slut, och jag avnjuter mina jordgubbar (extrapris på Willys, hurra) med en drink till en superbra dokumentär om socker. 

Och ja, jag vet att bilden har ett fruktansvärt tråkigt ljus, men så går det när man försöker fota med en mobilkamera på kvällstid. Jag måste verkligen skaffa en bra kamera! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar