onsdag 17 februari 2016

Karlstad weekend

I helgen var jag i Karlstad.
Det var hur mysigt som helst och jag hann med jättemycket, men det kändes ändå lite kort. Jag ville liksom inte åka hem igen i söndags.
Jag var ute och åt med Dennis, träffade gammor, mormor och morfar och klappade katter.

Jag hann dessutom träffa en god vän som jag inte sett på en evighet, så mysigt!

Men nu är jag tillbaka i vardagen, och skolan fortsätter som vanligt. Vi har haft ovanligt mycket lektionstid den här veckan, med skola varje dag och föreläsning och labb från 08.00 - 17.00 igår.
Som tur är har vi inga lektioner imorgon och jag kommer äntligen få tid att sitta med mina egna studier.
Bokomslaget ska vara helt färdigt och dessutom utskrivet nästa vecka, och vi ska dessutom pitcha vår bokomslagsidé, så det får jag sätta igång med ganska snart.



Gammor kom förbi med hembakade semlor


Jag och min vän Jasmine åt lunch på världens mysigaste café

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar