onsdag 3 februari 2016

Ibland blir det inte som man tänkt

Man kan planera hur mycket man vill, men ibland blir det inte som man har tänkt sig.
Den här veckan hade jag planerat in när jag skulle till gymmet, allt plugg jag skulle hinna med och en massa annat viktigt, men dom planerna gick i kras.
Jag har nämligen haft den mest astmatiska veckan i mitt liv, och att få läkartid i Malmö är inte det lättaste (kan hända att jag skriver om det senare).
Astman har i alla fall hindrat mig från att gå till gymmet och gå längre sträckor, så jag har fått åka en massa buss. Men nu har jag i alla fall fått ny medicin (helt annan än jag haft tidigare, spännande).

Men veckan har hittills varit bra ändå. Jag är superförberedd, och taggad, inför morgondagens
skiss-seminarium och på kvällen ska jag hålla den första av tre halv åtta hos mig middagen. Sjukt taggad! Jag har samlat in recept från hela familjen och efterrätten står redan i kylen. Mer om det imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar