fredag 13 september 2013

Åh efterlängtade helg

Nu är helgen här, och det är så skönt.
Det är inte det att skolan är tråkig, tvärt om är det jätteroligt, men det är jobbigt. Kroppen är inte riktigt van än, så jag blir väldigt trött.
Just den här veckan har det varit extra jobbigt, eftersom jag haft lite problem med min fot. Det började smått i måndags och har blivit värre och värre. Igår frågade jag min balettlärare vad hon trodde, och efter att ha klämt lite på den kom hon fram till att jag förmodligen överansträngt foten.
Så nu blir det symptombehandling över helgen, vilket innebär hård massage, isning och märkliga salvor. Förhoppningsvis är det bättre till på måndag.
Nu är det i alla fall helg, och kvällen kommer att spenderas med fredagsmys med mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar