fredag 13 september 2013

Our house

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten, men det blir så mycket på en gång om jag lägger upp bilder på alla rum samtidigt, så jag tar ett i taget, och jag börjar med...


KÖKET

Jag älskar vårt kök. Det är ett av de få rummen i lägenheten som har väggfönster, och det finns en balkongdörr, vilket gör att det är väldigt ljust på dagarna.
Det är rymligt och i mörkt trä, och vi får plats att hålla på alla tre där inne samtidigt.
Där finns två frysar, en kyl och en sval, där vi alla har varsin hylla, och vi har en diskmaskin, vilket nog kan vara det bästa med köket.
Vi har även plats för ett matbord där vi kan sitta och äta frukost, vilket jag tycker är väldigt trevligt.
I fönstret står tre små krukor, och i dom växer det för fullt, ska bli spännande att se hur de blir om någon månad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar