tisdag 13 oktober 2015

Gymkort

Nu har jag äntligen skaffat gymkort, på vittnes 24/7.
Det finns överallt i Malmö och dom har både gym och pass. Jag gick till det närmaste, c.a. en km bort, och det var litet men trevligt, och jag var helt ensam på tjejdelen.
Jag saknar dock lite att ha gymmet i samma byggnad, som i Kristinehamn.

Jag har också haft min första labb i illustrator och skapat massa fina grejer (not). Det var i alla fall kul, och lättare en photoshoplabbarna.
Jag ser fram emot att leka lite mer i programmet någon dag.

Nu sitter jag ensam hemma och väntar på Dennis som jobbar kväll igen. Det börjar bli lite tråkigt, och ensamt. Jag saknar honom, och även om jag tycket om att vara för mig själv blir allting lite roligare när han är här.
Dessutom inser jag hur mycket jag saknar människor när jag är själv. Jag saknar min familj och jag saknar mina vänner. Jag har inte varit här särskilt länge och har inte hunnit bygga några djupare relationer än. t
Men sånt är livet, och jag föredrar att han jobbar kväll framför att han åker iväg någonstans och filmar.

Ska försöka lägga upp mina illustrator bilder snart, dom gav mig sjuka julkänslor (vi skulle göra en snögubbe och en pepparkaksgubbe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar