tisdag 6 oktober 2015

Karlstadhelg

I helgen fick jag äntligen åka hem, och det var precis lika underbart som jag trodde.
Jag är så glad att jag hann träffa mamma i några dagar.

Jag hann dessutom med att se en helt fantastiskt bra dansföreställning, top 10, definitivt! Last man standing hette den, koreograferad av en engelsman som heter James Wilton.
Det var en ganska händelserik föreställning med ett skönt flöde. Mycket golvarbete, men samtidigt med en hel del hopp, lyft och trick influerade av både kampsport och yoga.

Bäst med helgen var ändå att träffa familjen. Jag hann träffa min låtsaspappa i en timme innan han åkte iväg för att jobba i Bahamas, och jag träffade mormor, morfar och gammor på söndagen och passade på att avnjuta kanelbullens dag med gammors hembakta bullar.

Jag fick dessutom en hel del kattgos, så mysigt. Jag har verkligen saknat att bo med katter, men som tur är verkar det som om jag och Dennis snart får vara kattvakter för två supermysiga Devons.

Förutom det så gjorde vi inte särskilt mycket, vi mest tog det lugnt. Både mamma och jag var helt slut efter veckan och behövde lite sofftid.

Jag skulle egentligen behöva sofftid idag med, men det finns det ingen tid till. Jag lyckades få en kiropraktor tid idag för att kolla höften, och han gjorde lite justeringar som resulterade i en värkande höft och en rejäl migränliknande huvudvärk.
Tyvärr har jag inte haft tid att lägga mig och vila någonting, eftersom jag haft så mycket att göra. Jag är egentligen inte ens klar än, jag har bara tagit en liten paus. Det är bättre att bara kötta klart så mycket jag kan så att jag kan gå och lägga mig tidigt.

En bra sak med kiropraktorbesöket, förutom att han löste upp mina höftknutar lite, jag fick en röntgentid redan på fredag. Då ska jag få kolla både bäcken och nacke (han misstänker nämligen att mina höftproblem orsakar min migrän) Sååå skönt, äntligen ska jag få utreda ordentligt vad som är fel!


 Vi hittade ett kort på mamma och några andra publikmedlemmar i foajén på scala och
blev så klart tvungna att ta kort


 Såhär blev det ungefär varje gång jag satte mig ner. Sååå mysigt


Dom här två + en till sov hos mig varje natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar