fredag 23 oktober 2015

Helg på riktigt

Nu är det helg, på riktigt. Det har varit en intensiv vecka och jag är så glad att bara få ligga i soffan en stund. Jag har dessutom ont i halsen, så det behövs verkligen.
Förutom att ha haft massa plugg och inlämningar så hade vi en mördarhemtenta idag.

08.00 la dom ut den och 17.00 skulle den vara inne. 1500-1700 ord av typografisk analys, jag är faktiskt lite imponerad att jag lyckades skriva någonting över huvud taget.
Om jag får godkänt eller inte återstår att se.

Nu ska jag alldeles strax gå och köpa pizza med Dennis för att spendera kvällen i soffan framför Downton Abbey. Köpte dessutom lite chips på väg hem från gymmet förut, så det blir riktig lyxkväll.

Imorgon däremot ska jag försöka vara lite mer aktiv. Behöver köpa en ny träningsvecka bland annat, och så ska jag försöka köpa en blombukett, för det har jag inte hunnit med den här veckan.

Jag lyckades ha hemtenta höstens finaste dag, tur man kan gå ut på balkongen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar