måndag 19 oktober 2015

Hemmafix

Nu har vi varit på IKEA, och livet är lite enklare. 
Innan vi åkte flyttade vi in hyllan i köket, och det är som om vi fått ett helt nytt kök. 
Alla grejerna i hyllan stod på köksbänkarna förut, så nu när dom är flyttade känns det som vi har hur mycket space som helst. 
Är för övrigt helt kär i min lilla rosa kakburk som syns där lite suddigt, köpte den på rea härom dagen. 

Och vardagsrummet har också en helt annan feeling. 
Förutom att vi efter att ha köpt två lampor kan se ordentligt, så har vi en låg billysbokhylla bredvid soffan. Och den gör sig verkligen i rummet. Men vi måste sätta upp lite mer grejer på väggarna! Vi har en massa kort som vi tänkt sätta upp, men det har inte blivit av. 
Sen får jag ge mig ut på jakt efter någon fin affisch eller något, för det blir ganska kalt. 

Jag ska ta kort på hyllan imorgon när det är solljus (lite finare bilder då).

Slank förresten med en blomma, en kruka och några genomskinliga koppar också, lätt hänt när man är på IKEA. 




Det kommer förmodligen snart dyka upp en blomma i 
blomkrukan, jag har bara inte hittat den rätta än. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar