lördag 26 september 2015

Ny header

Jag håller på och leker lite med min header, men tills jag har tillgång till PS får den här duga!
Det är inte det vackraste jag gjort, lite väl oskarp faktiskt, men härliga färger i alla fall.

I övrigt har jag ännu en skön förmiddag där det inte händer så mycket. Lite städning, lite slökolla på TV och lite allmänt njuta av en ledig dag, även om jag måste sitta lite med studierna sen.

Ikväll blir det dock ingen chillkväll, det är nämligen gallerinatt, vilket innebär att flera konstgallerier runt om i Malmö håller öppet under kvällen och att det finns några guidade turer att gå på, så det ska vi gå på jag och Dennis!

Gårdagens seminarier gick sådär faktiskt. Vi fick ingen paus mellan dem, så jag hann inte äta någonting och trodde att jag skulle dö i slutet av andra seminariet.
Dessutom gled vi ifrån ämnet ganska rejält och hann inte med allt vi skulle göra, vilket var synd, för det var saker jag verkligen hade velat lära mig.
Just planering känns som en ganska viktig del i projektledarrollen..

Jag ska faktiskt erkänna att jag blir lite blyg på seminarierna, jag känner liksom att jag inte har någonting att tillföra. Det är några i gruppen som pratar väldigt mycket och som dessutom har flera års arbetserfarenhet i området, vad är det då för mening med att jag som inte kan någonting ska chansa när jag vet att dom kommer att säga rätt svar ändå?

Jag ska dock försöka tvinga mig själv att prata lite mer nästa gång, det är ju en bra lärare och det vore kul att få ta del i dialogen.


Jag var på en liten shoppingtur i går på jakt efter en vas och lyckades hitta en ganska neutral, men 
fin på HM home, så nu äntligen kan jag ha lite större buketter hemma. Jag köpte en redan igår, 
det gick inte att låta bli! 



Jag har fått upp lite foton på väggarna nu också, så nu ser det lite mer 
bebott ut här! Jag älskar verkligen dom här gamla Bristol fotona. 
Den översta är på gatan British Heart Foundation ligger på och samma
gata jag gick på varje gång jag skulle till stan.
Den andra är längs vattnet, också en gata jag passerade på väg till stan.


Jag hittade en ljusstake när jag letade efter vasen också. 
Inte precis min drömljusttake, men neutral och helt okej. Äntligen kan jag
ha stearinljus hemma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar