tisdag 8 oktober 2013

Från en sak till en annan

Idag har jag gjort två helt olika, men ändå väldigt lika grejer. Jag har dansat balett och jag har gymmat.
På morgonen hade vi balett i skolan, vilket var väldigt kul. Jag gillar verkligen balett, det är någonting med strukturen som passar mig.
Och idag var en extra bra dag. Allt kändes bara rätt. Alltså inte rätt teknikmässigt, utan som att jag var på väg åt rätt håll, vilket var roligt, och tiden gick jättefort.

Sen, när skolan var slut, beslöt jag och Jasmine oss för att prova gymmet som ligger i vårt hus. Jag var lite rädd först, jag menar jag har ju aldrig gymmat förut, det kanske inte alls skulle passa mig, men det gjorde det. Jag ÄLSKADE det. Första 30 minuterna på crosstrainern var inte de roligaste, men inte tråkiga heller, men styrkan på maskinerna var riktigt härlig.
Det blev lite egentid och var väldigt avslappnande, så nu har jag skaffat gymkort och ska göra mitt bästa för att komma ihåg att använda det också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar