fredag 18 oktober 2013

Mitt stackars huvud

Det har blivit höst, och med hösten har regnet kommit tillsammans med kylan, och regn + kyla = is.
Och is på vägarna betyder halt, vilket inte alltid är jättekul när man cyklar, särskilt inte med min koordinationsförmåga.
Jag lyckades ju naturligtvis ramla.
Otur som jag hade slog jag i huvudet, men jag lyckades ändå ta mig upp, samla ihop mig själv, och om än något chockad, ta mig till tåget och hinna i tid till skolan. Tyvärr fick jag inte ut så mycket av dagen eftersom mitt huvud gjorde ont och jag kände mig dåsig. Jag satt mest och tittade på och efter lunch blev jag hemskickad eftersom jag somnade. Inte så värd dag helt enkelt. Jag misstänker att jag kan ha en mindre hjärnskakning, som tur är brukar sådana gå över ganska snabbt, någon dag av vila bara.
Men lite tôligt är det, tur att det är helg så att man har tid att vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar